Nezařazené

Anna Velátová

Romská otázka

Právě jsem dočetla knihu Kláry A. Samkové (vydána 2011). Pokud máme časem i my řešit uprchlickou vlnu, myslím, že bychom nejdříve měli vyřešit domácí problémy. A možná se z jejich řešení i poučit. Integrace jako integrace.

17.1.2017 v 0:00 | Karma článku: 13.22 | Přečteno: 279 | Diskuse

Anna Velátová

Práce, děti, domácnost, a k tomu ještě cvičit !?

V kombinaci se žádným volným časem jsem to pokládala za neřešitelný problém. Jak ráda bych dvakrát v týdnu po práci někam vypadla, a klidně i cvičila :) !

28.9.2016 v 10:13 | Karma článku: 14.90 | Přečteno: 576 |

Anna Velátová

Samoživitelka !?

Je člověk skutečně jako samoživitelka na okraji společnosti? Ano, je. K tomuto zamyšlení mě vedl Deník samoživitelky vydávaný v Rodině Dnes (páteční příloha MF DNES).

25.5.2016 v 20:37 | Karma článku: 28.01 | Přečteno: 3386 |

Anna Velátová

Vieweghovi Andělé všedního dne

Nazíráme na několik příběhů běžných lidí očima andělů, kteří mají za úkol jim alespoň zpříjemnit poslední hodiny života. Cítímě s nimi nesmyslnost tohoto počínání. Zbytečnost lidského života. Banálnost.

18.10.2014 v 9:05 | Karma článku: 6.69 | Přečteno: 486 | Diskuse

Anna Velátová

Můj coming out: Jsem introvert

Právě jsem po několika dnech dočetla knihu Ticho (Síla introvertů ve světě, který nikdy nepřestává mluvit) od Susan Cain. Musím přiznat, že se mi velmi ulevilo. Bylo mi potvrzeno to, co jsem podvědomě tušila. Že není na místě mít komplexy z toho, že nevyhledávám tolik společnost, že si radši čtu. Že jsem až chorobně (v porovnání s většinou národa) přemýšlivá. Že nesnáším tlachání.

27.7.2014 v 19:00 | Karma článku: 17.84 | Přečteno: 981 | Diskuse

Anna Velátová

Chingles (Singles, ale s dětmi..)

Je nás asi hodně, ale nevíme o sobě. Nespolupracujeme. Motáme se v kruhu vlastních starostí, povinností, práce, péče o děti, a je dost možné, že na nic víc prostě nemáme čas. A to je škoda. Proto mě napadlo se poznat, začít spolupracovat, urvat ze života víc. Mít se líp.

23.7.2014 v 21:35 | Karma článku: 9.29 | Přečteno: 469 |
Počet článků 9 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 874
Žena svobodomyslná, propřírodně smýšlející